BrzydUla

Strona główna


Szybko i bezpiecznie doładuj telefon na kartę. Obsługujemy wszystkie polskie sieci GSM. DOŁADOWANIA numerów wszystkich operatorów. DARMOWE doładowanie komórki ... DOŁADUJ TELEFON NAJTANIEJ! - doladujsie.pl

19/12/2008

Brzydula odc.55

Violetta chce namówić Ulę, żeby podzieliła się z nią prowizją. Kiedy jej się to nie udaję, oskarża Ulę o wzięcie łapówki. Jasiek pożycza od Maćka samochód pod pretekstem ćwiczenia manewrów.

KONIEC PIERWSZEJ SERII
Druga seria zostanie wyemitowana od 5 stycznia 2009r.


Komentarze: 24 »

  1. kiedy bedzie brzydula 55

    Komentarz od daio — 19/12/2008 @ 18:54

  2. Szkoda ze w taim momencie ;/ kocham ten serial ;xx

    Komentarz od Kamuła ;** — 19/12/2008 @ 18:54

  3. no kurcze biedna Ula!!

    Komentarz od Liza — 19/12/2008 @ 19:01

  4. Kiedy bedzie ten odcinek??

    Komentarz od Marta — 19/12/2008 @ 19:09

  5. kiedy będzie odcinek?

    Komentarz od laras225 — 19/12/2008 @ 19:11

  6. ej dajcie odcinek 55 prosze was …

    Komentarz od Madzia — 19/12/2008 @ 19:11

  7. a ile tych serii jest w planie?

    Komentarz od k.o — 19/12/2008 @ 19:14

  8. niewiem

    Komentarz od Marta — 19/12/2008 @ 19:26

  9. dajcie już…bo nie mogę się doczekać…;/;/;/

    Komentarz od laras225 — 19/12/2008 @ 19:27

  10. zawsze to leci po 20:00 wiec jest co czekać….

    Komentarz od Karol ;d — 19/12/2008 @ 19:29

  11. nom dzięki ze powiedziałeś nam :)

    Komentarz od Marta — 19/12/2008 @ 19:37

  12. nie ma za co … ;d

    Komentarz od Karol ;d — 19/12/2008 @ 19:43

  13. no już jest!! :D :)

    Komentarz od Marta — 19/12/2008 @ 20:21

  14. oj niee…

    Komentarz od k.o — 19/12/2008 @ 20:24

  15. w takim momencie przerywają!!! ;/;/;/;/;/;/;/;/;/;/ ciekawe czy ulę zwolnią?

    Komentarz od laras225 — 19/12/2008 @ 20:34

  16. ;(

    Komentarz od laras225 — 19/12/2008 @ 20:35

  17. dzięki ;)

    Komentarz od PrawieUla — 19/12/2008 @ 20:44

  18. dziex za odcinek … tylko bidna ta ulka … a ten mariusz to cham i prostak

    Komentarz od olka007 — 20/12/2008 @ 09:58

  19. ale szkoda!!!!!!!!!!! w takim momencie!!
    :(((((((((((((((((((((

    Komentarz od klaudus — 20/12/2008 @ 22:40

  20. nie wiecie?? czy można jakoś posciągac te odcinki bo umre z ciekawosci

    Komentarz od MADZIA — 21/12/2008 @ 11:41

  21. lol z twego mariusza wcisnoł ulci kase

    Komentarz od karolina — 25/12/2008 @ 15:15

  22. zakonczenie zakonczeniem a co z jaskiem ??

    Komentarz od karol :) — 05/01/2009 @ 01:25

  23. moi mili fanie ulki ;) czy ma ktos 127odcinek???? jesli tak tom prosilabym bardzo o podanie linka. z gory dziekuje!! ;****(jesli wogole mozna juz sciagnac ten odcinek ;))

    Komentarz od ewelina — 11/04/2009 @ 17:32

  24. cogito ergo sum

    Komentarz od magda — 05/10/2009 @ 21:41


Kanał RSS dla tego wpisu.

Dodaj komentarz